Graphic Design: History in the Writing 1983-2011
نویسندگان
چکیده
منابع مشابه
romantic education:reading william wordsworths the prelude in the light of the history of ideas
عصر روشنگری زمان شکل گیری ایده های مدرن تربیتی- آموزشی بود اما تاکید بیش از اندازه ی دوشاخه مهم فلسفی زمان یعنی عقل گرایی و حس گرایی بر دقت و وضوح، انسان عصر روشنگری را نسبت به دیگر تواناییهایش نابینا کرده و موجب به وجود آمدن افرادی تک بعدی شد که افتخارعقلانیتشان، تاکید شان بر تجربه فردی، به مبارزه طلبیدن منطق نیاکانشان وافسون زدایی شان از دنیا وتمام آنچه با حواس پنجگانه قابل درک نبوده و یا در ...
Writing History in the Anthropocene
At an international scientific meeting held in 2000, the NobelPrize-winning atmospheric chemist Paul Crutzen became increasingly frustrated by the repeated use of the term “Holocene” to describe the earth’s most recent geological epoch. “After the term Holocene was mentioned yet again,” one observer recounts, Crutzen became “visibly agitated” and then “interrupted” the session. “‘Stop using the...
متن کامل, " Writing Tibetan History : The
Introduction In his 1971 Journal of Asian Studies article, "Serfdom and Mobility: An Examination of the Institution of 'Human Lease' in Traditional Tibetan Society," Melvyn Goldstein proclaims, "Tibet was characterized by a form of institutionalized inequality that can be called pervasive serfdom," and thereby launched his narrative of serfdom. In this chapter I will deconstruct Goldstein's nar...
متن کاملGraphic design
Click is a new software architecture for building flexible and configurable routers. A Click router is assembled from packet processing modules called elements. Individual elements implement simple router functions like packet classification, queueing, scheduling, and interfacing with network devices. Complete configurations are built by connecting elements into a graph; packets flow along the ...
متن کاملذخیره در منابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
ژورنال
عنوان ژورنال: Critique d’art
سال: 2012
ISSN: 1246-8258,2265-9404
DOI: 10.4000/critiquedart.5524